« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Wystąpienia zaproszonych gości.

4. Sprawozdanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu z działalności Zarządu w okresie między sesjami Rady Powiatu.

7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Powiatu Płońskiego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Płońskiego za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium:

b) przedstawienie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Płońskiego sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok (Uchwała Nr 3.e./328/2025 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 25 kwietnia 2025r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Płońskiego sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok),

c) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Płońskiego w sprawie zaopiniowania wykonania budżetu Powiatu Płońskiego za 2024 rok i wystąpienia z wnioskiem w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Płońskiego (Uchwała Nr 2/2025 z dnia 9 maja 2025 roku),

d) przedstawienie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Płońskiego z dnia 9 maja 2025 roku w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Płońskiego (Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Płońskiego),

e) przedstawienie opinii stałych Komisji Rady Powiatu Płońskiego na temat wykonania budżetu Powiatu Płońskiego za 2024 rok,

f) dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Płońskiego za 2024 rok,

10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pożyczki długoterminowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku na zbycie sprzętu medycznego – tomografu komputerowego.

15. Oświadczenia radnych.

16. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej